Tietoa meistä

Lue lisää jäsenyydestä!

Jäsenenä vaikutat

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta. Yhdistyksemme on perustettu 8.12.1981. Se on yksi Kansallisen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle senioripiirille. Yhdessä alueemme 11 muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Helsingin kansallisen senioripiiri ry:n.

Kokoonnumme Karjalatalon Wiipuri-salissa, Käpylänkuja 1, joka kuukauden 1. ja 3. torstaina klo 13. Poikkeuksena tammi-, touko-, syys-, joulukuu, jolloin tapaamme vain kerran. Kesä-, heinä- ja elokuussa vietämme lomaa. Jäsentapaamiset aloitamme kahvilla (3€) ja vapaalla keskustelulla.

Jäsenedut

Vuotuinen 28 euron jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan jäsentapahtumiin. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin.

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti tapaamaan meitä jäsentilaisuuksiimme.